Marketing Masters - Blog

T-shape w Performance Marketingu: Trzy Kluczowe Sylwetki

W kontekście performance marketingu, możemy wyróżnić trzy główne obszary tj. pozyskiwanie ruchu, analiza danych, oraz zagadnienia techniczne. W tym artykule poznasz 3 sylwetki oparte na tych obszarach.

Co to jest Performance Marketing?

Zróbmy reklamę na Facebooku i TikToku, krzyczą jedni. Gdzie tam, lepsze będzie SEO i Google Ads, mówią drudzy. A trzecia grupa wie, że obie drogi mają potencjał, ale dopiero działając w synergii czyt. Performance Marketingu. Czym jest? Kto powinien się nim zainteresować? Jakie korzyści dla biznesu n...

Pozyskiwanie ruchu w marketingu

Ruch to zdrowie. Nie tylko dla człowieka, ale również kondycji firmy. Twoja oferta może być najlepsza. Twoje usługi i produkty najlepiej dopasowane do potrzeb grupy docelowej. Niestety bez widowni czyt. ruchu/odwiedzających nic Ci to nie da. Jak ważne jest ciągłe pozyskiwanie ruchu w marketingu? Jak...

Analiza danych w marketingu

Wiesz, czym jest inżynieria wsteczna? To metoda, która paradoksalnie wobec swej nazwy pcha projekty do przodu. Czy w marketingu wykonanie jednego kroku w tył, pozwoli Ci później zrobić dwa do przodu? Sprawdź!

Przygotowanie techniczne w marketingu

Co ma wspólnego remont z marketingiem? Bez przygotowania technicznego, nawet najlepszy fachowiec wykona fuszerkę. Dlaczego? Odpowiedź znajdziesz w tym artykule.

Czy warto zainwestować w hurtownię danych?

To o czym za chwilę przeczytasz to historia marketing Managera, który został zatrudniony do firmy X po to, by rozwiązać problemy marketingowo analityczne. Przed jakimi wyzwaniami stanął i jak sobie z nimi poradził? Zapraszamy do lektury.

Kluczowe elementy SEO oraz synergia z Google Ads

SEO czy SEM? SEM czy SEO? Co wygeneruje lepsze wyniki w czasie zwiększonego popytu? Odpowiedź jest jedna. SEO + SEM to jedyna słuszna strategia, ponieważ są to kompatybilne i uzupełniające się elementy marketingu internetowego. A jak je połączyć i “wycisnąć” maxa z obu obszarów?

Jak przygotować kampanie Performance Max pod Black Friday?

Jesień w e-commerce kojarzy się z jednym - z Black Friday. W niektórych branżach nie ogranicza się to nawet do jednego dnia, a nawet całego miesiąca - Black Month.

TOP 3 najlepsze i najgorsze funkcje Google Analytics 4

Czy nowsze zawsze znaczy lepsze? Na pierwszy rzut oka ciężko powiedzieć. Ale na szczęście można to sprawdzić. A na warsztat weźmiemy Google Analytics 4