Google Analytics logo

Google Ads

Google Ads na przykładzie realnego e-commerce

8 lekcji: Ponad 6 Godz

Poziom podstawowy

Zajęcia online

Dowiedz się, jak rozwijać swój e-commerce na praktycznym przykładzie sklepu internetowego.

  • jak udało się uzyskać 160% wzrostu przychodu rok do roku w 24 dni

  • rozwijamy mały sklep od początku krok po kroku i wszystko nagraliśmy - 1 lekcja gratis na platformie

Przemek Modrzewski ga4

Sprawdź pierwszą lekcję za darmo!

Program nauczania

8 sekcji: 7 Godz. 04 Min

chev down

1. Kampanie maszynowe w Google Ads

24 min
chev down

2. Cele biznesowe w E-commerce w kontekście działu marketingu.

16 min
chev down

3. Smart Shopping - najważniejszy kanał dla sklepu internetowego

1:21 min
chev down

4. Feedy produktowe i Merchant Center

1:36 min
chev down

5. Podejście do kreacji w świecie kampanii maszynowych

24 min
chev down

6. Kampanie inteligentne - sieć wyszukiwania Google Ads

47 min
chev down

7. Część specjalna - naprawa feeda / implementacja - na co zwrócić uwagę z punktu widzenia marketera

24 min
chev down

8. Performance Max - szeroka kampania maszynowa we wszystkich kanałach Google

1:10 min
chev down

9. Lekcje specjalne-w tym cyklu nagrywamy dalsze prace na koncie po okresie czerwca 2022 r.

41min

Reklama w Google Ads na przykładzie prawdziwego e-commerce. Zobacz, jak kampanie reklamowe wyglądają „od kuchni” i wykorzystaj je w swoim biznesie!

Jeśli prowadzisz swój sklep internetowy, to wiesz zapewne, jak cenni dla Twojego biznesu okazują się klienci, którzy znaleźli Cię w Google. To użytkownicy szukający właśnie Twoich produktów i są zdeterminowani, aby je kupić. Ty musisz skupić się na tym, aby do nich dotrzeć w odpowiednim czasie. Uzyskasz to za pomocą Google Ads, jeśli tylko odpowiednio wykorzystasz ich potencjał.

Przez lata powstało wiele kursów, które pokazują, jak prowadzić tradycyjne działania w Google Ads. Bardzo duża część tych rozwiązań jest jednak przestarzała i nie przystaje ani do wymagań samych klientów, ani do zasad działania kampanii opartych na uczeniu maszynowych.

Potencjał tych, skądinąd bardzo skutecznych kampanii, nie został jeszcze całkowicie zagospodarowany. Z tego powodu stworzyliśmy pierwszy tego typu kurs w Polsce, który pomoże Ci w pełni wykorzystać możliwości, jakie daje Ci nowy sposób prowadzenia kampanii.


Co się składa na kurs?

  • Ponad 6 godzin szczegółowego szkolenia krok po kroku – Twoje kompendium wiedzy o Google Ads, które łatwo wykorzystasz w praktyce. Wystarczy, że skopiujesz nasze ruchy, bo kurs przygotowaliśmy tak aby wiedzę dało się zastosować uniwersalnie. Tak uniwersalnie, czyli w Twoim sklepie internetowym także.

  • Same przydatne, oparte na prawdziwym przypadku informacje i strategie reklamowe. Kurs nagraliśmy na przykładzie prawdziwego sklepu, w którym zwiększyliśmy sprzedaż.

  • Dostęp do specjalnej platformy online z materiałami wideo, szczegółowymi opisami lekcji i przydatnymi linkami do formatek xls.

  • Dostęp do zamkniętej grupy na Discordzie, gdzie możesz wymieniać z innymi wiedzę oraz doświadczenia z zakresu SEM.

  • Egzamin, który pomoże Ci sprawdzić i utrwalić zdobytą wiedzę.

  • Stale aktualizowana baza wiedzy. Nasz kurs będzie rozbudowywany i uzupełniany, a dodatkowe materiały będą bezpłatne dla naszych kursantów. Dzięki temu zawsze będziesz wiedzieć, co w Google piszczy oraz jak wykorzystać to do rozwoju swojego biznesu.

Skorzystaj z naszych usług i pomagaj Ukrainie! Część środków ze sprzedaży każdego kursu zostanie przekazana na pomoc ofiarom wojny w Ukrainie.


Dla kogo

  • Właściciela sklepu internetowego, aby sprawdził jak od kuchni wygląda praca specjalisty sem.

  • E-commerce menadżera, któremu zależy na podniesieniu skuteczności swoich działań i rozszerzeniu kompetencji w zespole.

  • Pracownika zatrudnionego w sklepie internetowym, który koordynuje lub wykonuje prace związane z Google Ads.

  • W kursie rozwijamy e-commerce od 0, więc tłumaczymy zagadnienia od początku i powoli wchodzimy w temat optymalizacji - kurs zatem nie jest kierowany do specjalistów z wieloletnim doświadczeniem.

Co zyskasz

  • Świeżą, łatwo przyswajalną wiedzę bez „recyklingu” i powielania innych źródeł. Dajemy Ci 100% unikalnego, praktycznego contentu.

  • Widoczne rezultaty, niezależnie od wysokości Twojego budżetu i początkowej sytuacji biznesowej Twojego sklepu internetowego.

  • Przetestowane na placu boju strategie, które pozwolą Ci pominąć etap prób i błędów.

  • Innowacyjne metody promocji sklepu w kanale Google, dzięki czemu oszczędzisz czas i pieniądze.

Opinie o naszych kursach

" Profesjonalni wykładowcy, zawsze świetnie przygotowani na zajęcia, dzielą się z uczestnikami nie tylko swoją wiedzą ale w praktyczny sposób podają przykłady z właśnego obszernego doświadczenia "

"Ktoś jeszcze zastanawia się nad partycypacją w kursie Marketing Masters? Ja mogę z czystym sumieniem polecić i zachęcić"

Więcej opinii

Jak uzyskasz dostęp do kursu?
Zakup kursu chev right
Otrzymanie kodu dostępu do kursu na platformie chev right
Rozpoczęcie nauki

Kurs Google Ads dla sklepów internetowych

Google Marketing Platform Certified
Google Cloud Partner
Cena

Płatny

  • Google Analytics logo
    Google Ads
  • online Kurs online
  • ok Poziom kursu podstawowy
  • time 8 lekcji: 6 Godz. 24 Min

Trenerzy

Mężczyzna w garniturze na szarym tle
Łukasz Piątek
Marketing Director Witbee

Dyrektor działu Performance Marketingu. Na co dzień zarządza prowadzeniem kampanii lub doradza klientom, którzy tylko w 2021 r. wygenerowali ponad 5 miliardów wyświetleń reklam oraz wydali 48 milionów złotych budżetów reklamowych. Wielokrotny prelegent w programach szkoleniowych Google Partners, Semcamp i Marketing Masters. Łukasz od 8 lat specjalizuje się w kampaniach, w których budżet jest w 100% pod kontrolą, a każda złotówka przekłada się na realny zwrot lub konkretnie wyznaczony cel.



Jeżeli pracujesz w e-commerce lub jesteś jego właścicielem i chcesz otrzymać dedykowaną zniżkę daj nam o tym znać wypełniając poniższy formularz