Google Analytics logo

Google Ads

Kurs Google Ads dla sklepów internetowych

13 lekcji: 6 Godz. 00 Min

Poziom podstawowy

Zajęcia online

Google Ads

Przemek Modrzewski ga4
time

13 lekcji: 6 Godz. 00 Min

chev down

1. Kampanie maszynowe w Google Ads

15 min
chev down

2. Cele biznesowe w E-commerce w kontekście działu marketingu.

15 min
chev down

3. Smart Shopping - najważniejszy kanał dla sklepu internetowego

30 min
chev down

4. Podejście do kreacji w świecie kampanii maszynowych

30 min
chev down

5. Performance Max - szeroka kampania maszynowa we wszystkich kanałach Google

30 min
chev down

6. Kampanie inteligentne - sieć wyszukiwania Google Ads

30 min
chev down

7. Feedy produktowe i Merchant Center

30 min
chev down

8. Smart GDN kampania maszynowa w Sieci Reklamowej

30 min
chev down

9. Discovery

30 min
chev down

10. True View for action

30 min
chev down

11. Optymalizacja kampanii maszynowych

30 min
chev down

12. Klasyczna szkoła prowadzenia konta

60 min

Reklama Google Ads w sklepie internetowym

Przez lata powstało wiele kursów, które pokazują jak prowadzić tradycyjne działania w Google Ads. Dużo się w tym zakresie zmieniło ze względu na wprowadzenie coraz bardziej skutecznych kampanii opartych o uczenie maszynowe. W odpowiedzi na brak zagospodarowania tego tematu, przygotowaliśmy kurs dla sklepów internetowych, który pomoże w pełni wykorzystać nowy typ kampanii do realizacji celów biznesowych.
W kursie nie znajdziesz suchych instrukcji dostępnych w dokumentacji narzędzia - skupiliśmy się na przekazaniu schematów i procesów biznesowych wypracowanych na podstawie naszych doświadczeń. 

Dla kogo

  • Właściciel sklepu internetowego

  • E-commerce menadżer

  • Specialista sem engine marketingu zatrudniony w sklepie internetowym

Co zyskasz

  • Innowacyjne podejście do promocji sklepu w kanale Google Ads, które oszczędza czas, automatyzuje i skaluje kanał

  • Informacje biznesowe jak wyznaczyć cele dla działu marketingu lub agencji oraz jak je automatycznie monitorować

  • Najważniejsze rodzaje kampanii maszynowych w ekosystemie Google

  • Najnowszy format video w ekosystemie Google

  • Klasyczne best practice tworzenia struktury, dla tych którzy są ostrożni w testowniu nowych rozwiązań lub muszą nad wszystkim trzymać ścisłą kontrolę:)

Opinie o naszych kursach

" Profesjonalni wykładowcy, zawsze świetnie przygotowani na zajęcia, dzielą się z uczestnikami nie tylko swoją wiedzą ale w praktyczny sposób podają przykłady z właśnego obszernego doświadczenia "

"Ktoś jeszcze zastanawia się nad partycypacją w kursie Marketing Masters? Ja mogę z czystym sumieniem polecić i zachęcić"

Więcej opinii

Jak uzyskasz dostęp do kursu
Zarejestruj się na platformie do nauki chev right
Edu Marketing Masters chev right
Link

Kurs Google Ads dla sklepów internetowych

Google Marketing Platform Certified
Google Cloud Partner
Cena

Płatny

  • Google Analytics logo
    Google Ads
  • online Kurs online
  • ok Poziom kursu podstawowy
  • time 13 lekcji: 6 Godz. 00 Min

Trenerzy

Mężczyzna w garniturze na szarym tle
Łukasz Piątek
Marketing Director Witbee

Dyrektor działu Performance Marketingu. Na co dzień zarządza prowadzeniem kampanii lub doradza klientom, którzy tylko w 2021 r. wygenerowali ponad 5 miliardów wyświetleń reklam oraz wydali 48 milionów złotych budżetów reklamowych. Wielokrotny prelegent w programach szkoleniowych Google Partners, Semcamp i Marketing Masters. Łukasz od 8 lat specjalizuje się w kampaniach, w których budżet jest w 100% pod kontrolą, a każda złotówka przekłada się na realny zwrot lub konkretnie wyznaczony cel.

Może Cię zainteresuje

Zainteresowała Cię agenda?

Wypełnij formularz a poinformujemy Cię w dniu, w którym kurs będzie dostępny.