
Google Ads
Kurs Google Ads dla sklepów internetowych
13 lekcji: 6 Godz. 00 Min
Poziom podstawowy
Zajęcia online
Google Ads

13 lekcji: 6 Godz. 00 Min
1. Kampanie maszynowe w Google Ads
2. Cele biznesowe w E-commerce w kontekście działu marketingu.
3. Smart Shopping - najważniejszy kanał dla sklepu internetowego
4. Podejście do kreacji w świecie kampanii maszynowych
5. Performance Max - szeroka kampania maszynowa we wszystkich kanałach Google
6. Kampanie inteligentne - sieć wyszukiwania Google Ads
7. Feedy produktowe i Merchant Center
8. Smart GDN kampania maszynowa w Sieci Reklamowej
9. Discovery
10. True View for action
11. Optymalizacja kampanii maszynowych
12. Klasyczna szkoła prowadzenia konta
Reklama Google Ads w sklepie internetowym
Przez lata powstało wiele kursów, które pokazują jak prowadzić tradycyjne działania w Google Ads. Dużo się w tym zakresie zmieniło ze względu na wprowadzenie coraz bardziej skutecznych kampanii opartych o uczenie maszynowe. W odpowiedzi na brak zagospodarowania tego tematu, przygotowaliśmy kurs dla sklepów internetowych, który pomoże w pełni wykorzystać nowy typ kampanii do realizacji celów biznesowych.
W kursie nie znajdziesz suchych instrukcji dostępnych w dokumentacji narzędzia - skupiliśmy się na przekazaniu schematów i procesów biznesowych wypracowanych na podstawie naszych doświadczeń.
Dla kogo
Właściciel sklepu internetowego
E-commerce menadżer
Specialista sem engine marketingu zatrudniony w sklepie internetowym
Co zyskasz
Innowacyjne podejście do promocji sklepu w kanale Google Ads, które oszczędza czas, automatyzuje i skaluje kanał
Informacje biznesowe jak wyznaczyć cele dla działu marketingu lub agencji oraz jak je automatycznie monitorować
Najważniejsze rodzaje kampanii maszynowych w ekosystemie Google
Najnowszy format video w ekosystemie Google
Klasyczne best practice tworzenia struktury, dla tych którzy są ostrożni w testowniu nowych rozwiązań lub muszą nad wszystkim trzymać ścisłą kontrolę:)
Opinie o naszych kursach
" Profesjonalni wykładowcy, zawsze świetnie przygotowani na zajęcia, dzielą się z uczestnikami nie tylko swoją wiedzą ale w praktyczny sposób podają przykłady z właśnego obszernego doświadczenia "
"Ktoś jeszcze zastanawia się nad partycypacją w kursie Marketing Masters? Ja mogę z czystym sumieniem polecić i zachęcić"
Trenerzy

Dyrektor działu Performance Marketingu. Na co dzień zarządza prowadzeniem kampanii lub doradza klientom, którzy tylko w 2021 r. wygenerowali ponad 5 miliardów wyświetleń reklam oraz wydali 48 milionów złotych budżetów reklamowych. Wielokrotny prelegent w programach szkoleniowych Google Partners, Semcamp i Marketing Masters. Łukasz od 8 lat specjalizuje się w kampaniach, w których budżet jest w 100% pod kontrolą, a każda złotówka przekłada się na realny zwrot lub konkretnie wyznaczony cel.
Może Cię zainteresuje
Zainteresowała Cię agenda?
Wypełnij formularz a poinformujemy Cię w dniu, w którym kurs będzie dostępny.