Szkolenie Google Ads dla E-commerce
Szkolenie z Google Ads dla sklepów internetowych pozwoli Ci w pełni wykorzystać potencjał reklamy internetowej. Nauczysz się, jak zarządzać kampaniami zakupowymi i analizować wyniki dla lepszych efektów.
Szkolenie odbędzie się 7 kwietnia 2025 w centrum Warszawy.
✅ Formuła 20% teorii 80% praktyki
✅ Zajęcia w formie warsztatów.
✅ Materiały online ze wsparciem dla uczestników, na dedykowanej platformie internetowej.

Dla kogo jest to szkolenie i czego się nauczysz?
Zdobądź praktyczne umiejętności prowadzenia efektywnych kampanii w Google Ads, takich które nastawione są na efekt. Na szkoleniu naciskamy na nauczenie uczestników stawiania sobie celów oraz uczymy jak optymalizować działania pod cele.
Dla kogo jest ten kurs:
✓Dla pracowników sklepów internetowych
✓Zespołów agencji prowadzących działania dla sklepów e-commerce
✓Osób z IT programujących strony sklepów internetowych
✓Osób działających w obszarze doradztwa i konsultacji
Czego się nauczysz:
✓Tworzyć schematycznie i skutecznie strukturę kampanii w klasycznej wyszukiwarce
✓Wykorzystywania sztucznej inteligencji w Google Ads
✓Optymalizacji zakupu ruchu w Performance Max
✓Tworzenia praktycznych raportów, analiz i wymiarów w systemie Google Ads.
Szczegółowy plan szkolenia
Sprawdź czego dokładnie się nauczysz
Dzień szkoleniowy

10:00 - 10:30
Przywitanie i wprowadzenie
Na początku szkolenia poświęcimy kilka minut na wzajemne poznanie się. To czas, aby każdy mógł się przedstawić, podzielić swoimi doświadczeniami i oczekiwaniami związanymi z reklamą Google. W tym czasie poruszymy również niezbędną teorię.

10:30 - 11:00
Rodzaje kampanii z większym prawdopodobieństwem mierzalnej sprzedaży
Analizujemy ekosystem Google Ads, koncentrując się na różnych typach kampanii. Zastanawiamy się, które formaty mają największy potencjał sprzedażowy, a które lepiej sprawdzą się w realizacji innych celów, takich jak budowanie wizerunku marki. Tutaj kończymy teorię i wchodzimy w praktykę.

15 minut
Przerwa na kawę i pogaduszki w kuluarach

11:15 - 12:00
Feed produktowy - stałe obowiązki marketera
Prawidłowe zarządzanie feedem produktowym to klucz do skutecznych kampanii reklamowych. W tej sekcji omówimy, jak regularnie monitorować i optymalizować dane produktowe, aby zwiększać widoczność oferty i maksymalizować sprzedaż. Dowiesz się, na co zwracać uwagę, jakie narzędzia wykorzystywać oraz jak unikać najczęstszych błędów, które mogą obniżyć skuteczność kampanii.

12:15 - 13:00
Kampanie Performance Max ważne ustawienia, tipy i triki
W tej części szkolenia skupimy się na optymalnym konfiguracji kampanii Performance Max, aby maksymalnie wykorzystać ich potencjał.

45 minut
Przerwa na lunch

13:45 - 14:45
Cele biznesowe i optymalizacja kampanii
Zakup aukcyjny w reklamach Google przypomina grę na giełdzie – wymaga analizy, szybkich decyzji i strategicznego myślenia. Wyznaczymy cele, pogadamy o ich mierzeniu oraz pokażemy przypadki zmian stawek roas, w zależności od sytuacji.

15 minut
Przerwa na kawę i pogaduszki w kuluarach

15:00 - 15:50
Kampanie w klasycznej wyszukiwarce
Kampanie w klasycznej wyszukiwarce to fundament reklam w ekosystemie Google, którym możesz zarządzać i w pełni go kontrolować. Pokażemy schemat tworzenia jakościowej struktury, który możesz wdrożyć u siebie. Procedury to niezbędna rzecz, nawet w marketingu. Poruszamy również temat Dynamicznych kampanii w wyszukiwarce.

15:50 - 17:00
Podejście do kreacji i raportowania
AI w Google Ads, który pomaga tworzyć grafiki oraz video. Nie zabraknie procedury, czyli jak zaplanować komunikację. Analiza, przydatne wymiary i metryki oraz strategia raportowania.
Wiemy jak uczyć!
Braliśmy udział między innymi w takich projektach jak:






Co mówią o nas liczby

edukujemy specjalistów od
2016 roku

przeszkoliliśmy ponad
100 firm

w naszych kursach uczestniczyło
1200+ osób

aktualnie nasza średnia ocen to
4,94/5
Nasi trenerzy szkolili pracowników z takich firm jak:










Szkolenie poprowadzą:

Łukasz Piątek
Dyrektor działu Performance Marketingu. Zarządza prowadzeniem kampanii lub doradza klientom, którzy tylko w 2021 r. wydali 48 milionów złotych budżetów reklamowych. Wielokrotny prelegent w programach szkoleniowych Google Partners, Semcamp i Marketing Masters. Łukasz od 11 lat specjalizuje się w kampaniach, w których budżet jest w 100% pod kontrolą, a każda złotówka przekłada się na realny zwrot.

Krzysiek Modrzewski
Człowiek, który lubi przełamywać powszechnie przyjęte schematy i zawsze szuka nowych i innowacyjnych rozwiązań. Z reklamą w internecie związany od 2010 roku. Prowadził warsztaty w programie Akademia Google Partners, SEMcamp University, Google Growth, Startup School oraz Umiejętności Jutra. Obecnie głównie pomaga firmom w zarabianiu większych pieniędzy dzięki wykorzystaniu danych w działaniu w Marketing Masters.
Kwestie organizacyjne
Sprawdź gdzie i kiedy odbywa się szkolenie
Miejsce szkolenia
Szkolenie odbywa się w Centrum Szkoleniowym „Wspólna”
Jest to miejsce w dogodnej lokalizacji dla każdego, gdzie w wygodnej sali będziemy mieć spokój i możliwość przeprowadzenia szkolenia.

Adres
ul. Wspólnej 56 w Warszawie
(w centrum, na odcinku między ul. Poznańską a Emilii Plater)

Dojazd
Najbliższy przystanek tramwajowy to Hoża, ale bez problemu można dojść krótkim spacerem z ronda Dmowskiego (przystanek Centrum)

Zapisz się na szkolenie
Masz dodatkowe pytania?
Napisz do nas na adres e-mail: hello@marketingmasters.pl