Szkolenie Google Ads dla E-commerce

Szkolenie z Google Ads dla sklepów internetowych pozwoli Ci w pełni wykorzystać potencjał reklamy internetowej. Nauczysz się, jak zarządzać kampaniami zakupowymi i analizować wyniki dla lepszych efektów.

Szkolenie odbędzie się 7 kwietnia 2025 w centrum Warszawy.

✅ Formuła 20% teorii 80% praktyki
✅ Zajęcia w formie warsztatów.
✅ Materiały online ze wsparciem dla uczestników, na dedykowanej platformie internetowej.

Dla kogo jest to szkolenie i czego się nauczysz?

Zdobądź praktyczne umiejętności prowadzenia efektywnych kampanii w Google Ads, takich które nastawione są na efekt. Na szkoleniu naciskamy na nauczenie uczestników stawiania sobie celów oraz uczymy jak optymalizować działania pod cele.

Dla kogo jest ten kurs:

Dla pracowników sklepów internetowych

Zespołów agencji prowadzących działania dla sklepów e-commerce

Osób z IT programujących strony sklepów internetowych

Osób działających w obszarze doradztwa i konsultacji

Czego się nauczysz:

Tworzyć schematycznie i skutecznie strukturę kampanii w klasycznej wyszukiwarce

Wykorzystywania sztucznej inteligencji w Google Ads

Optymalizacji zakupu ruchu w Performance Max

Tworzenia praktycznych raportów, analiz i wymiarów w systemie Google Ads.

Szczegółowy plan szkolenia

Sprawdź czego dokładnie się nauczysz

Dzień szkoleniowy

10:00 - 10:30

Przywitanie i wprowadzenie
Na początku szkolenia poświęcimy kilka minut na wzajemne poznanie się. To czas, aby każdy mógł się przedstawić, podzielić swoimi doświadczeniami i oczekiwaniami związanymi z reklamą Google. W tym czasie poruszymy również niezbędną teorię.

10:30 - 11:00

Rodzaje kampanii z większym prawdopodobieństwem mierzalnej sprzedaży
Analizujemy ekosystem Google Ads, koncentrując się na różnych typach kampanii. Zastanawiamy się, które formaty mają największy potencjał sprzedażowy, a które lepiej sprawdzą się w realizacji innych celów, takich jak budowanie wizerunku marki. Tutaj kończymy teorię i wchodzimy w praktykę.

15 minut

Przerwa na kawę i pogaduszki w kuluarach

11:15 - 12:00

Feed produktowy - stałe obowiązki marketera
Prawidłowe zarządzanie feedem produktowym to klucz do skutecznych kampanii reklamowych. W tej sekcji omówimy, jak regularnie monitorować i optymalizować dane produktowe, aby zwiększać widoczność oferty i maksymalizować sprzedaż. Dowiesz się, na co zwracać uwagę, jakie narzędzia wykorzystywać oraz jak unikać najczęstszych błędów, które mogą obniżyć skuteczność kampanii.

12:15 - 13:00

Kampanie Performance Max ważne ustawienia, tipy i triki
W tej części szkolenia skupimy się na optymalnym konfiguracji kampanii Performance Max, aby maksymalnie wykorzystać ich potencjał.

45 minut

Przerwa na lunch

13:45 - 14:45

Cele biznesowe i optymalizacja kampanii
Zakup aukcyjny w reklamach Google przypomina grę na giełdzie – wymaga analizy, szybkich decyzji i strategicznego myślenia. Wyznaczymy cele, pogadamy o ich mierzeniu oraz pokażemy przypadki zmian stawek roas, w zależności od sytuacji.

15 minut

Przerwa na kawę i pogaduszki w kuluarach

15:00 - 15:50

Kampanie w klasycznej wyszukiwarce
Kampanie w klasycznej wyszukiwarce to fundament reklam w ekosystemie Google, którym możesz zarządzać i w pełni go kontrolować. Pokażemy schemat tworzenia jakościowej struktury, który możesz wdrożyć u siebie. Procedury to niezbędna rzecz, nawet w marketingu. Poruszamy również temat Dynamicznych kampanii w wyszukiwarce.

15:50 - 17:00

Podejście do kreacji i raportowania
AI w Google Ads, który pomaga tworzyć grafiki oraz video. Nie zabraknie procedury, czyli jak zaplanować komunikację. Analiza, przydatne wymiary i metryki oraz strategia raportowania.

Wiemy jak uczyć!

Braliśmy udział między innymi w takich projektach jak:

Co mówią o nas liczby

edukujemy specjalistów od

2016 roku

przeszkoliliśmy ponad

100 firm

w naszych kursach uczestniczyło

1200+ osób

aktualnie nasza średnia ocen to

4,94/5

Nasi trenerzy szkolili pracowników z takich firm jak:

Szkolenie poprowadzą:

Łukasz Piątek

Dyrektor działu Performance Marketingu. Zarządza prowadzeniem kampanii lub doradza klientom, którzy tylko w 2021 r. wydali 48 milionów złotych budżetów reklamowych. Wielokrotny prelegent w programach szkoleniowych Google Partners, Semcamp i Marketing Masters. Łukasz od 11 lat specjalizuje się w kampaniach, w których budżet jest w 100% pod kontrolą, a każda złotówka przekłada się na realny zwrot.

Krzysiek Modrzewski

Człowiek, który lubi przełamywać powszechnie przyjęte schematy i zawsze szuka nowych i innowacyjnych rozwiązań. Z reklamą w internecie związany od 2010 roku. Prowadził warsztaty w programie Akademia Google Partners, SEMcamp University, Google Growth, Startup School oraz Umiejętności Jutra. Obecnie głównie pomaga firmom w zarabianiu większych pieniędzy dzięki wykorzystaniu danych w działaniu w Marketing Masters.

Kwestie organizacyjne

Sprawdź gdzie i kiedy odbywa się szkolenie

Data szkolenia

Termin 7 kwietnia 2025

Pamiętaj, że ilość miejsc jest ograniczona!

Miejsce szkolenia

Szkolenie odbywa się w Centrum Szkoleniowym „Wspólna”

Jest to miejsce w dogodnej lokalizacji dla każdego, gdzie w wygodnej sali będziemy mieć spokój i możliwość przeprowadzenia szkolenia.

Adres

ul. Wspólnej 56 w Warszawie
(w centrum, na odcinku między ul. Poznańską a Emilii Plater)

Dojazd

Najbliższy przystanek tramwajowy to Hoża, ale bez problemu można dojść krótkim spacerem z ronda Dmowskiego (przystanek Centrum)

Zapisz się na szkolenie

Wybierz poziom szkolenia

Dane uczestnika

0 zł netto

Masz dodatkowe pytania?

Napisz do nas na adres e-mail: hello@marketingmasters.pl