Poznaj naszych trenerów
Nasi wykładowcy w Marketing Masters to doświadczeni specjaliści z dziedziny Performance Marketingu
Posiadają bogate doświadczenie w prowadzeniu zajęć w ramach renomowanych programów edukacyjnych, w tym Umiejętności Jutra, Internetowe Rewolucje, Google for Startups oraz Google Growth. Są to również aktywni praktycy, którzy na co dzień rozwijają swoją wiedzę pracując w branży. Ich codzienne doświadczenia w pracy zawodowej stanowią cenne źródło praktycznej wiedzy, którą chętnie dzielą się z uczestnikami kursu.
Krzysiek Marzec
CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics, prowadził szkolenia dla najlepszych agencji i domów mediowych bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor trzech książek z wyprzedanymi nakładami, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Jest pomysłodawcą i organizatorem semKRK.
Krzysiek Modrzewski
Człowiek, który lubi przełamywać powszechnie przyjęte schematy i zawsze szuka nowych i innowacyjnych rozwiązań. Z reklamą w internecie związany od 2010 roku. Prowadził warsztaty w programie Akademia Google Partners, SEMcamp University, Google Growth, Startup School oraz Umiejętności Jutra. Obecnie głównie pomaga firmom w zarabianiu większych pieniędzy dzięki wykorzystaniu danych w działaniu w Marketing Masters.
Michał Leszczyński
Head of Content Marketing & Partnerships w GetResponse. Od ponad 10 lat związany z branżą email marketingu i marketing automation. Współtworzy i zarządza treściami edukacyjnymi w GetResponse sprawiając, że online marketing jest rzeczywiście prosty – i to nie tylko dla zaawansowanych użytkowników.
Łukasz Piątek
Dyrektor działu Performance Marketingu. Zarządza prowadzeniem kampanii lub doradza klientom, którzy tylko w 2021 r. wydali 48 milionów złotych budżetów reklamowych. Wielokrotny prelegent w programach szkoleniowych Google Partners, Semcamp i Marketing Masters. Łukasz od 8 lat specjalizuje się w kampaniach, w których budżet jest w 100% pod kontrolą, a każda złotówka przekłada się na realny zwrot.
Oskar Maciejek
Data Solutions Architect i współwłaściciel firmy marketingowo-technologicznej WitBee. W swojej karierze zajmował się marketingiem efektywnościowym, analityką, kończąc na programowaniu. Na co dzień pomaga budować rozwiązania oparte na integracji danych, które mają na celu optymalizację działań marketingowych. Posiada kilkuletnie doświadczenie w zbieraniu, procesowaniu oraz analizowaniu dużych zbiorów danych z wykorzystaniem najnowszych technologii chmurowych np. Google Cloud Platform. Jest pomysłodawcą i współtwórcą platformy analitycznej WitCloud, która każdego miesiąca procesuje setki terabajtów. Przez ostatnie 7 lat przeprowadził kilkadziesiąt warsztatów szkoleniowych oraz audytów z zakresu analityki i technologii chmurowych dla największych firm w Polsce i Europie.