
Google Analytics
Szkolenie Google Analytics 4
1 dzień: 6 godzin zajęć
Poziom podstawowy
u Ciebie w firmie
Nie potrzebujesz po prostu szkolenia. Potrzebujesz praktyki.
Nie będziemy tylko pokazywać jak korzystać z interfejsu Google Analytics 4. Nauczymy Cię jak wykorzystywać analitykę do codziennej pracy i podejmowania lepszych decyzji biznesowych wykorzystując Google Analytics 4 i Looker Studio.

20% teorii 80% praktyki
Zapraszamy do udziału w Personalizowanym Szkoleniu z Google Analytics 4, które tworzymy z myślą o osobach w Twojej firmie.
Posłuchaj, co zyskasz, wybierając nasze dedykowane szkolenie. O jego zaletach opowie certyfikowany ekspert Google Analytics - Krzysztof Modrzewski.
Dla kogo?
Czy prowadzisz własną firmę, jesteś założycielem startupu lub zarządzasz zespołem?
Indywidualne szkolenie dostosowane do Ciebie i Twojego zespołu.
W dzisiejszym świecie biznesu, podejmowanie mądrych decyzji opartych na danych jest kluczowe. Niezależnie czy zajmujesz się marketingiem, sprzedażą czy pełnisz rolę menadżera, umiejętność tworzenia raportów, analizowania danych i właściwej ich interpretacji staje się coraz bardziej niezbędna w codziennej pracy.
Nasze szkolenie jest elastyczne i dostosowane do potrzeb Twojej firmy. Skupiamy się na obszarach takich jak analiza danych, Google Analytics 4, Looker Studio i Google Tag Manager, aby zapewnić Ci praktyczną wiedzę, która pomoże Ci osiągnąć sukces w swojej dziedzinie.
Czego się nauczysz?
Na naszym szkoleniu z analizy danych internetowych przy użyciu Google Analytics 4 nauczysz się, jak wykorzystać dane w celu zwiększenia sukcesu Twojej firmy.
Podczas tego szkolenia skoncentrujemy się na następujących zagadnieniach:
Decyzje oparte na danych: Nauka podejmowania biznesowych decyzji na podstawie danych.
Cele i KPI: Określanie i monitorowanie celów oraz kluczowych wskaźników wydajności.
Raporty i segmentacja: Praktyczne wykorzystanie raportów i segmentacji klientów.
Interfejs GA4: Efektywne korzystanie z interfejsu Google Analytics 4.
Nasze szkolenie pomoże Ci w pełni wykorzystać potencjał danych w celu wzrostu Twojego biznesu.
Plan szkolenia
Całodniowe szkolenie, około 6 godzin zajęć
1. Po co jest analityka internetowa?
2. Cele w analityce internetowej
3. Łączenie analityki z biznesem
4. Jak działa Google Analytics 4?
5. Podstawowe raporty w GA4
6. Raporty eksploracji
7. Pierwszy raport w Looker Studio
Opinie użytkowników
"Jeśli chcesz naprawdę wykorzystywać dane do optymalizacji swojego biznesu, musisz koniecznie zacząć od tego kursu. POLECAM!"
Świetne podejście do szkoleń. Bardzo merytorycznie, ale i w przystępny sposób i z humorem. Zdecydowanie polecam i dziękuję.
Trenerzy

Człowiek, dla którego dane są najważniejsze. Już od ponad 13 lat związany z branżą Digital Marketingu. Swoje doświadczenie zdobywał, pracując w agencjach reklamowych, startupach i sklepach internetowych. Obecnie zajmuje się głównie rozwijaniem analityki u swoich klientów. Składa się na to nie tylko poprawienie implementacji technicznych, ale przede wszystkim nauka odpowiedniego wykorzystania danych do działania w biznesie.
Przygotujemy Cię do pracy
z Google Anlaytics 4
M - mocne wsparcie, pracujesz z trenerem na żywo
A - aktualna i najnowsza wiedza
S - spersonalizowane dla Twojej firmy
T - technika i praktyka, zrób to od razu
E - eksperci i praktycy z wieloletnim doświadczaniem
R - rabat - jeżeli korzystasz z narzędzia WitCloud masz 15% rabatu
S - specialny certyfikat ukończenia szkolenia