Jak skalować biznes dzięki analizie RFM - krok po kroku!
9 lekcji: około 1h. 03 min
Poziom podstawowy
Zajęcia online
Z tego kursu dowiesz się m.in.:
Czym jest analiza RFM
Jak właściwie odkryć wartość swoich klientów dokonując ich segmentacji zgodnie z RFM
W jaki sposób wykorzystać analizę RFM w praktyce
Jak samodzielnie przygotować raport RFM w oparciu o wiarygodne dane
Program nauczania:
Omówienie Analizy RFM
5 lekcji: ok. 45 min
1. Analiza RFM - Wprowadzenie
2. Recency - analiza "świeżości" klienta
3. Frequency - analiza częstotliwości dokonywania zakupów
4. Monetary - jaka jest wartość naszych klientów?
5. Analiza RFM - zastosowanie w praktyce
Jak uzyskać raport RFM?
4 lekcje: ok. 18 min
6. Google Cloud Platform - jak założyć pierwszy projekt?
7. Platforma WitCloud - czym jest i jak utworzyć pierwszy projekt?
8. Integracja źródeł danych- jak połączyć dane biznesowe, reklamowe i marketingowe?
9. Instrukcja w formie dokumentacji- jak krok po kroku utworzyć raport RFM?
Jak skalować biznes dzięki analizie RFM – krok po kroku!
Kurs dotyczący analizy RFM, czyli analizy pozwalającej odkryć wartość naszych klientów, odpowiednio ich posegmentować i zaplanować dedykowane działania marketingowe. Nie jest to jednak typowy kurs na temat tej metody, ponieważ nie będziemy zagłębiać się we wszystkie aspekty. Poznamy natomiast podstawę przeprowadzania takich analiz, dowiemy się jak to działa i co najważniejsze jak możemy zastosować to w praktyce. Celem tego kursu jest przede wszystkim pokazanie Ci nowego spojrzenia na twoich klientów i zainspirowanie Cię do bardziej precyzyjnych działań marketingowych, tak abyś zarobił/a więcej pieniędzy- jesteś zainteresowany/a? Zapraszamy!
Dla kogo
Specjalista ds. marketingu lub analityki
E-commerce menadżer
Właściciel sklepu internetowego
Co zyskasz
Unikalną i praktyczną wiedzę z zakresu wykorzystania analizy RFM
Sprawdzone rozwiązania, które pozwolą Ci zaoszczędzić czas i pieniądze
Podstawy do przeprowadzania analizy RFM
Umiejętność właściwej segmentacji klientów na podstawie ich zachowań zakupowych w danym okresie.
Wiedzę o twoich klientach oraz informacje jak dzięki temu możesz podnieść przychody i zyski w swojej firmie
Opinie o naszych kursach
" Profesjonalni wykładowcy, zawsze świetnie przygotowani na zajęcia, dzielą się z uczestnikami nie tylko swoją wiedzą ale w praktyczny sposób podają przykłady z właśnego obszernego doświadczenia "
"Ktoś jeszcze zastanawia się nad partycypacją w kursie Marketing Masters? Ja mogę z czystym sumieniem polecić i zachęcić"
Trenerzy
Człowiek, dla którego dane są najważniejsze. Już od ponad 10 lat związany z branżą Digital Marketingu. Swoje doświadczenie zdobywał, pracując w agencjach reklamowych, startupach i sklepach internetowych. Obecnie zajmuje się głównie rozwijaniem analityki u swoich klientów. Składa się na to nie tylko poprawienie implementacji technicznych, ale przede wszystkim nauka odpowiedniego wykorzystania danych do działania w biznesie.