Google Analytics logo

Jak skalować biznes dzięki analizie RFM - krok po kroku!

9 lekcji: około 1h. 03 min

Poziom podstawowy

Zajęcia online

Z tego kursu dowiesz się m.in.:

  • Czym jest analiza RFM

  • Jak właściwie odkryć wartość swoich klientów dokonując ich segmentacji zgodnie z RFM

  • W jaki sposób wykorzystać analizę RFM w praktyce

  • Jak samodzielnie przygotować raport RFM w oparciu o wiarygodne dane

Program nauczania:

Omówienie Analizy RFM

5 lekcji: ok. 45 min

chev down

1. Analiza RFM - Wprowadzenie

12 min
chev down

2. Recency - analiza "świeżości" klienta

8 min
chev down

3. Frequency - analiza częstotliwości dokonywania zakupów

6 min
chev down

4. Monetary - jaka jest wartość naszych klientów?

5 min
chev down

5. Analiza RFM - zastosowanie w praktyce

14 min

Jak uzyskać raport RFM?

4 lekcje: ok. 18 min

chev down

6. Google Cloud Platform - jak założyć pierwszy projekt?

6 min
chev down

7. Platforma WitCloud - czym jest i jak utworzyć pierwszy projekt?

5 min
chev down

8. Integracja źródeł danych- jak połączyć dane biznesowe, reklamowe i marketingowe?

7 min
chev down

9. Instrukcja w formie dokumentacji- jak krok po kroku utworzyć raport RFM?

Jak skalować biznes dzięki analizie RFM – krok po kroku!

Kurs dotyczący analizy RFM, czyli analizy pozwalającej odkryć wartość naszych klientów, odpowiednio ich posegmentować i zaplanować dedykowane działania marketingowe. Nie jest to jednak typowy kurs na temat tej metody, ponieważ nie będziemy zagłębiać się we wszystkie aspekty. Poznamy natomiast podstawę przeprowadzania takich analiz, dowiemy się jak to działa i co najważniejsze jak możemy zastosować to w praktyce. Celem tego kursu jest przede wszystkim pokazanie Ci nowego spojrzenia na twoich klientów i zainspirowanie Cię do bardziej precyzyjnych działań marketingowych, tak abyś zarobił/a więcej pieniędzy- jesteś zainteresowany/a? Zapraszamy!

Dla kogo

  • Specjalista ds. marketingu lub analityki

  • E-commerce menadżer

  • Właściciel sklepu internetowego

Co zyskasz

  • Unikalną i praktyczną wiedzę z zakresu wykorzystania analizy RFM

  • Sprawdzone rozwiązania, które pozwolą Ci zaoszczędzić czas i pieniądze

  • Podstawy do przeprowadzania analizy RFM

  • Umiejętność właściwej segmentacji klientów na podstawie ich zachowań zakupowych w danym okresie.

  • Wiedzę o twoich klientach oraz informacje jak dzięki temu możesz podnieść przychody i zyski w swojej firmie

Opinie o naszych kursach

" Profesjonalni wykładowcy, zawsze świetnie przygotowani na zajęcia, dzielą się z uczestnikami nie tylko swoją wiedzą ale w praktyczny sposób podają przykłady z właśnego obszernego doświadczenia "

"Ktoś jeszcze zastanawia się nad partycypacją w kursie Marketing Masters? Ja mogę z czystym sumieniem polecić i zachęcić"

Więcej opinii

Jak uzyskasz dostęp do kursu?
Zarejestruj się na platformie Edu Marketing Masters chev right
Aktywuj Konto chev right
Rozpocznij naukę

Darmowy kurs z zakresu Analizy RFM

Google Marketing Platform Certified
Google Cloud Partner
Cena

Bezpłatny

  • Google Analytics logo
    Kurs dotyczący analizy RFM
  • online Kurs online
  • ok Poziom kursu podstawowy
  • time 9 lekcji: 1h. 03 Min

Trenerzy

Mężczyzna w garniturze na szarym tle
Krzysztof Modrzewski
Founder| Senior Marketing Intelligence Specialist

Człowiek, dla którego dane są najważniejsze. Już od ponad 10 lat związany z branżą Digital Marketingu. Swoje doświadczenie zdobywał, pracując w agencjach reklamowych, startupach i sklepach internetowych. Obecnie zajmuje się głównie rozwijaniem analityki u swoich klientów. Składa się na to nie tylko poprawienie implementacji technicznych, ale przede wszystkim nauka odpowiedniego wykorzystania danych do działania w biznesie.