Wykładowcy

Marketing Masters to zjednoczenie doświadczonych specjalistów, założycieli agencji i pracowników wiodących firm, którzy chcą i potrafią dzielić się swoją wiedzą.

Poznajmy się!

Marketing Masters to zjednoczenie doświadczonych specjalistów, założycieli agencji i pracowników wiodących firm, którzy chcą i potrafią dzielić się swoją wiedzą.

Poznajmy się!

Przemek Modrzewski

Google , marketinglab.pl

W branży marketingu internetowego od 2005 r. Obecnie pracuje w Google Poland, gdzie zajmuje się analizą i doradztwem w zakresie strategicznego wykorzystania internetu w całościowej strategii marketingowej największych klientów Google w Polsce.  Szkoli od 9 lat.

Piotr Kowalski

Google

W Google Polska od 2007 roku. Na co dzień zajmuje się doradztwem w zakresie produktów Google (specjalizacja: Display i Shopping) oraz analityką internetową. Karierę zaczynał w jednym z pierwszych polskich portali internetowych Arena.pl jako specjalista ds. społeczności. Przez kolejne lata pracował w branży na wielu stanowiskach: jako project manager w agencji interaktywnej, a także jako freelancer: copywriter, konsultant e-biznesu a także autor szkoleń e-learningowych. Osobiste pasje: analityka internetowa, bezpieczeństwo w Sieci oraz retro-computing (dumny posiadacz 4 sztuk Commodore 64 🙂

Piotr Pstrzoch

Sales&More

W Sales&More zgłębia tajniki performance marketingu od ponad 5 lat. Przez ten okres prowadził działania dla wielu klientów z branży Entertainment, e-commerce, finansowej, nieruchomościowej. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Mateusz Ruzik

Customer Education Team Manager w GetResponse

Mateusz Ruzik, Customer Education Team Manager w GetResponse. Absolwent Szkoły
Głównej Handlowej. Razem z zespołem pomaga klientom GetResponse rozwijać się w
obszarze online marketingu. Współtworzy strategie oraz pomaga we wdrożeniach platformy
GetResponse. Od lat współpracuje z największymi polskimi firmami. Uczestnik wielu
międzynarodowych konferencji dotyczących online i email marketingu. Prywatnie wokalista i
wielbiciel muzyki.

Michał Stelmachowski

Sales&More

W Sales&More obecnie odpowiedzialny za szkolenia oraz pracę całego działu obsługi klienta. Wcześniej rozwijał kanały sprzedaży online po stronie klienta (Orange, Centralwings), a od 2008 roku w Sales&More obsługiwał kluczowych klientów z branży finansowej oraz e-commerce. Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Kamil Grześkowiak

Sales&More

W Sales& More odpowiedzialny za cały obszar RTB/Programmatic: od strategii po egzekucję kampanii. Wcześniej pracował w sieciowym domu mediowym (Dentsu Aegis Network), gdzie prowadził kampanie dla klientów z branż: FMCG, Finanse, Ubezpieczenia, Motoryzacja, Fashion. Certyfikowany Specjalista Programmatic (DoubleClick Programmatic Experts Programme).

Przemek Modrzewski

Google, marketinglab.pl

W branży od 2005 roku. Obecnie pracuje w Google Poland, gdzie zajmuje się analizą i doradztwem w zakresie strategicznego wykorzystania internetu w marketingu największych klientów Google w Polsce.

Piotr Kowalski

Google

Od 2007 pracownik Google Polska. Na co dzień zajmuje się doradztwem w zakresie produktów Google (specjalizacja: Display i Shopping) oraz analityką internetową.

Krzysztof Marzec

CEO DevaGroup

Absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Autor szkoleń i artykułów z tematyki Google Ads, Google Analytics i SEO. Wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. CEO agencji DevaGroup.

Piotr Pstrzoch

Sales&More

W Sales&More zgłębia tajniki performance marketingu od ponad 5 lat. Przez ten okres prowadził działania dla wielu klientów z branży Entertainment, e-commerce, finansowej, nieruchomościowej. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Michał Stelmachowski

Sales&More

W Sales&More obecnie odpowiedzialny za szkolenia oraz pracę całego działu obsługi klienta. Wcześniej rozwijał kanały sprzedaży online po stronie klienta (Orange, Centralwings), a od 2008 roku w Sales&More obsługiwał kluczowych klientów z branży finansowej oraz e-commerce. Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Kamil Grześkowiak

Sales&More

W Sales& More odpowiedzialny za cały obszar RTB/Programmatic: od strategii po egzekucję kampanii. Wcześniej pracował w sieciowym domu mediowym (Dentsu Aegis Network), gdzie prowadził kampanie dla klientów z branż: FMCG, Finanse, Ubezpieczenia, Motoryzacja, Fashion. Certyfikowany Specjalista Programmatic (DoubleClick Programmatic Experts Programme).

Mateusz Ruzik

Customer Education Team Manager w GetResponse

Mateusz odpowiedzialny jest za edukację w zakresie Marketing Automation i E-mail marketing. Doświadczenie zdobywał w takich firmach jak L’oreal czy Acxiom. Obecnie pracuje dla firmy Getresponse – lidera Marketing Automation.

Michał Leszczyński

Customer Education Team Manager

Content Marketing Manager w GetResponse. Współtworzy i zarządza treściami edukacyjnymi w GetResponse sprawiając, że online marketing jest rzeczywiście prosty – i to nie tylko dla zaawansowanych użytkowników. Prelegent na wielu polskich i zagranicznych konferencjach (m.in. Kongres Online Marketingu, Marketing Sherpa Email Summit, DMEXCO). Autor artykułów opublikowanych w Online Marketing Polska, INN Poland, Nowy Marketing oraz współautor książki E-Commerce Manager: Profesjonalista w Ehandlu.

Łukasz Piątek

Witbee

Jego bronią jest umiejętność symbiozy i zrozumienie najefektywniejszych mediów aukcyjnych Google i Facebooka.

Oskar Maciejek

Witbee

Swoją przygodę z marketingiem internetowym zaczynał w branży e-commerce w 2011 roku. Jego ulubione kampanie to te, które mają na celu wygenerowanie dodanej wartości dla klienta w postaci konwersji i zysku. Nie stroni również od efektywnych kampanii wizerunkowych.

Michał Kaczan

Google

Analityk danych w Google Poland, pierwsze doświadczenia zdobywał w Allegro. Związany z ekonometrią i statystyką od 2010, a z analityką internetową od 2015.

Jacek Bisiński

Google

Uważa, że jeżeli coś trzeba wykonać więcej niż 3 razy, należy to zautomatyzować. Obecnie pracuje w firmie Google Poland, gdzie zajmuje się analizą danych oraz analityką internetową dużych klientów.

Krzysiek Modrzewski

Witbee

Człowiek, który lubi przełamywać powszechnie przyjęte schematy i zawsze szuka nowych i innowacyjnych rozwiązań. Z reklamą w internecie związany od 2010 roku. Prowadzi warsztaty w programie Akademia Google Partners. Wykładowca SGH oraz autor licznych szkoleń z Google Ads. 

Krzysztof Marzec

CEO DevaGroup

Absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Autor szkoleń i artykułów z tematyki Google Ads, Google Analytics i SEO. Wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. CEO agencji DevaGroup.

Michał Leszczyński

Content Marketing Manager w GetResponse

Współtworzy i zarządza treściami edukacyjnymi w GetResponse sprawiając, że online marketing jest rzeczywiście prosty – i to nie tylko dla zaawansowanych użytkowników. Prelegent na wielu polskich i zagranicznych konferencjach (m.in. Kongres Online Marketingu, Marketing Sherpa Email Summit, DMEXCO). Autor artykułów opublikowanych w Online Marketing Polska, INN Poland, Nowy Marketing oraz współautor książki E-Commerce Manager: Profesjonalista w Ehandlu.

Łukasz Piątek

Łukasz Piątek

Witbee

Jego bronią jest umiejętność symbiozy i zrozumienie najefektywniejszych mediów aukcyjnych Google i Facebooka. Szkoli od ponad 7 lat. 

Jacek Bisiński

Google

Nie lubi wykonywać powtarzalnych czynności. Uważa, że jeżeli coś trzeba wykonać więcej niż 3 razy, należy to automatyzować. Z branżą internetową związany od roku 2014. Obecnie pracuje w firmie Google Poland, gdzie zajmuje się analizą danych oraz analityką internetową dużych klientów.

Michał Kaczan

Google

Preferuje ilościowe oraz statystyczne podejście do problemów. Poprzednio analityk danych w Allegro obecnie w Google Poland. Związany z ekonometrią i statystyką od 2010, a z analityka internetową od 2015.

Oskar Maciejek

Witbee

Swoją przygodę z marketingiem internetowym zaczynał w branży e-commerce w 2011 roku. Jego ulubione kampanie to te, które mają na celu wygenerowanie dodanej wartości dla klienta w postaci konwersji i zysku. Nie stroni również od efektywnych kampanii wizerunkowych.

Krzysiek Modrzewski

Witbee

Człowiek, który lubi przełamywać powszechnie przyjęte schematy i zawsze szuka nowych i innowacyjnych rozwiązań. Z reklamą w internecie związany od 2010 roku. Prowadzi warsztaty w programie Akademia Google Partners. Wykładowca SGH oraz autor licznych szkoleń z Google Ads. 

Rozwiń swoją karierę z Marketing Masters.

Chcesz dołączyć do Marketing Masters?

Po zajęciach pomożemy Ci w znalezieniu pracy. Zobacz, jakie wsparcie dostaniesz od nas na starcie.

Rozwiń swoją karierę z Marketing Masters.

Chcesz dołączyć do Marketing Masters?

Po zajęciach pomożemy Ci w znalezieniu pracy. Zobacz, jakie wsparcie dostaniesz od nas na starcie.