Dla pracodawcy

Jesteś pracodawcą? Poszukujesz specjalisty marketingu on-line? MM jest miejscem dla Ciebie.

Pomożemy, umówimy, doradzimy 🙂

Jesteś pracodawcą? Poszukujesz specjalisty marketingu on-line? MM jest miejscem dla Ciebie.

Pomożemy, umówimy, doradzimy 🙂

Chcesz rozwijać swoją firmę przez internet? Masz braki w dziale marketingu? Brakuje Ci specjalistów? Mamy rozwiązanie!

Absolwenci szkoły Marketing Masters to specjaliści, którzy od zaraz mogą rozpocząć pracę na stanowisku Junior Online Marketing Specialist.

Praktyczne warsztaty i unikalna formuła zajęć – 80% praktyki i 20% teorii – dają Ci pewność, że nowy pracownik stanie się silnym wsparciem dla całego zespołu.

Współpracujemy z pracodawcami, poszukującymi specjalistów od reklamy internetowej. Pomożemy Ci w dobraniu profilu specjalisty do potrzeb zespołu a także w rekrutacji pracownika o właściwych kompetencjach.

Jakie kompetencje posiada absolwent Marketing Masters?

Junior on-line marketng specialist, absolwent Marketing Masters, pozyskał wiedzę, praktykę i zaliczył przedmioty, pozwalające:

  • tworzyć i monitorować kampanie w najpopularniejszych platformach marketingowych – Google Ads oraz Facebook,
  • mierzyć efektywność swoich działań, przy pomocy narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics,
  • wykorzystywać narzędzia Marketing Automation (Getresponse),
  • tworzyć efektywne kampanie e-mail marketingu,
  • rozpoznawać błędy w pozycjonowaniu strony WWW w wyszukiwarkach,
  • posługiwać się narzędziem Google Tag Manager, aby nie angażować specjalistów IT w pracę działu marketingu,
  • posługiwać się językami HTML, CSS, Javascript i SQL na podstawowym poziomie, wystarczającym w pracy specjalisty marketingu internetowego.

Dzięki temu wie, jak wydawać na działania marketingowe mniej, osiągając coraz lepsze rezultaty.

Specjalistyczna wiedza i wiele więcej

Zajęcia w szkole Marketing Masters uczą nie tylko praktycznych umiejętności, ale także analitycznego myślenia. Działamy według prostej zasady:

“Aby móc coś poprawić, trzeba to najpierw umieć zmierzyć”.

Pokazujemy, jak optymalizować kampanie, polegając na danych, a nie przeczuciach i przypuszczeniach.

80% programu nauczania to praktyczne warsztaty, podczas których kursanci pracują pod okiem doświadczonych trenerów. Uzupełnieniem tych spotkań jest samodzielna praca w domu. “Dzięki takiej formule, absolwenci sprawnie i bez pomocy przełożonych posługują się różnymi narzędziami i potrafią szybko rozwiązywać problemy.”

W trakcie nauki przygotowujemy absolwentów do zdawania oficjalnych certyfikatów marketingowych, poświadczających znajomość narzędzi marketingowych. Kwalifikacje te są uznawane m. in. przez Google.

Dodatkowe wsparcie dla pracodawców i firm

Wiemy, że rekrutacja i  inwestycja w nowego pracownika to jeden z trudniejszych elementów zarządzania firmą. Dobry zespół to też jeden z najbardziej krytycznych czynników sukcesu w biznesie.

Pracodawcom pomożemy odpowiednio dobrać profil specjalisty, najlepszy do profilu firmy i zespołu. Wierzymy tylko w sytuację win-win. Rzetelnie wykształcony specjalista dla świetnej firmy.

Jakie kompetencje posiada absolwent Marketing Masters?

Absolwent szkolenia jest gotowy do samodzielnej pracy na stanowisku junior on-line marketing specialist. Potrafi samodzielnie tworzyć i monitorować kampanie reklamowe i korzystać z narzędzi analitycznych.

Specjalistyczna wiedza i wiele więcej

80% programu nauczania to praktyczne warsztaty, podczas których kursanci pracują pod okiem doświadczonych trenerów. Dzięki temu absolwenci sprawnie i bez pomocy przełożonych posługują się różnymi narzędziami i rozwiązują problemy

Dodatkowe wsparcie dla pracodawców i firm

Wiemy, że dobry zespół to klucz do sukcesu w biznesie. Pracodawcom pomagamy dobrać profil specjalisty najlepszy do profilu firmy i zespołu.

Poszukujesz specjalisty marketingu internetowego?

Podaj adres e-mail na który wyślemy Ci informacje na temat możliwego zatrudnienia

Poszukujesz specjalisty marketingu internetowego?

Podaj adres e-mail na który wyślemy Ci informacje na temat możliwego zatrudnienia