Co zyskasz?

Marketing Masters to szkoła, gdzie zdobędziesz więcej niż tylko dyplom i tytuł specjalisty

Zdobędziesz wiedzę, dzięki której Twoja kariera w marketingu nabierze tempa. Będziesz samodzielnie prowadzić skuteczne kampanie reklamowe w Internecie.

Marketing Masters do szkoła, gdzie zdobędziesz więcej niż tylko dyplom i tytuł specjalisty.

Zdobędziesz wiedzę, dzięki której Twoja kariera w marketingu nabierze tempa. Będziesz samodzielnie prowadzić skuteczne kampanie reklamowe w Internecie.

U nas zyskasz praktyczną wiedzę i poznasz najlepsze praktyki z najważniejszych dziedzin marketingu online

Jako absolwent szkoły Marketing Masters będziesz potrafił zarządzać, tworzyć i optymalizować działania marketingowe, nastawione na konkretny cel, w najpopularniejszych mediach i przy pomocy najlepszych narzędzi marketingowych

U nas zyskasz praktyczną wiedzę i poznasz najlepsze praktyki z najważniejszych dziedzin marketingu online

Jako absolwent szkoły Marketing Masters będziesz potrafił zarządzać, tworzyć i optymalizować działania marketingowe, nastawione na konkretny cel, w najpopularniejszych mediach i przy pomocy najlepszych narzędzi marketingowych

Jak wyglądają zajęcia w naszej szkole?

Całodniowe warsztaty tematyczne

Żeby zacząć pracę w nowym zawodzie, musisz zdobyć nową wiedzę i opanować praktyczne umiejętności. W szkole MM przejdziesz 16 intensywnych dni warsztatów, w formule 80% praktyki i 20% teorii. Kompozycja tematyczna i stopień zaawansowania są dobrane tak, by uczestnik mógł swobodnie poruszać się w najważniejszych aspektach marketingu internetowego. Każdy panel tematyczny będzie od Ciebie wymagał przygotowania przed warsztatami i wykonania pracy domowej po warsztatach. Wszystko po to, aby wiedza została odpowiednio ugruntowana.

Praca własna w domu

Mamy sporo materiału do opracowania, więc niezbędna będzie praca własna w domu. Każdy uczestnik, przed każdym blokiem zajęć, otrzyma materiały do samodzielnego przygotowania w domu. Wszystko po to, aby warsztaty były jak najbardziej efektywne. Po każdym bloku warsztatów uczestnicy otrzymają pracę domową. Służy ona ugruntowaniu wiedzy i wyłapaniu ewentualnych trudności. Wszystko po to, aby żaden uczestnik nie pozostał, ze “znakami zapytania” w głowie.

Materiały online

Uczestnicy kursu otrzymają dostęp do materiałów online. Korzystając z nich mogą pogłębić i ugruntować zdobytą wiedzę. W czasie trwania kursu będziemy udostępniać podsumowania warsztatów, materiały pomocnicze i rozszerzające wiedzę. Co więcej, każdy uczestnik będzie miał także dostęp do materiałów przez cały rok od zakończenia kursu. Nie ma obaw, że coś zostanie zapomniane!

Nauka praktycznych umiejętności

Program Marketing Masters ma za zadanie przygotować do pracy na stanowisku specjalisty. Dlatego skupiamy się na przekazaniu praktycznej wiedzy, z jak największą ilością pracy własnej i praktyki. Ponieważ kadra została specjalnie dobrana pod kątem doświadczenia, jesteśmy w stanie omówić i opracować większość  najczęstszych i najważniejszych przypadków, które spotyka na swojej drodze specjalista marketingu online. Naszym uczniom potrzeba jedynie odrobiny entuzjazmu i wolnego czasu na naukę 🙂

Jak wyglądają zajęcia w naszej szkole?

Całodniowe warsztaty tematyczne

W szkole MM przejdziesz 16 intensywnych dni warsztatów w formule 80% praktyki i 20% teorii. Każdy panel wymaga samodzielnego przygotowania w domu i wykonania pracy domowej po warsztatach, aby odpowiednio ugruntować wiedzę.

Praca własna w domu

Przed każdymi zajęciami otrzymasz materiał do samodzielnego przygotowania w domu. Po omówieniu tematu wykonasz samodzielną pracę pod nadzorem prowadzących.

Materiały online

Materiały pomocnicze, podsumowania warsztatów oraz filmy i teksty, które pomogą Ci rozszerzyć wiedzę. Możesz z nich korzystać bez ograniczeń przez rok od ukończenia kursu.

Nauka praktycznych umiejętności

Program szkolenia ma za zadanie przygotować Cię do pracy na stanowisku specjalisty marketingu on-line. Dlatego skupiamy się na przekazaniu praktycznej wiedzy i dzieleniu własnym doświadczeniem.

Jaki zakres umiejętności opanujesz?

Google AdWords - skuteczny marketing w wyszukiwarce Google

Zajęcia z AdWords obejmują najważniejsze zagadnienia planowania i tworzenia kampanii oraz analizowania raportów związanych z reklamą w wyszukiwarce Google. Omawiamy zaawansowane aspekty optymalizacji kampanii, ze względu na cele marketingowe firmy. Pokazujemy, jak tworzyć i wdrażać skuteczne strategie pozyskiwania i przywracania użytkowników na ścieżkę zakupową. Wszystko w oparciu maksymalizację Życiowej Wartości Klienta (LTV). Po ukończeniu szkolenia będziesz w stanie samodzielnie prowadzić działania reklamowe w AdWords dla małych i dużych firm.

Podstawy i zasady marketingu online

Marketing internetowy to nie tylko korzystanie z dostępnych narzędzi, takich jak Google AdWords czy Facebook Ads. To przede wszystkim przemyślane strategie reklamowe, dobre praktyki i zrozumienie psychologii klientów. Dzięki opanowaniu podstaw marketingu zrozumiesz czym jest ROI (i inne ważne metryki sukcesu), dowiesz się jak interpretować raporty i miary, a także jak podejmować decyzje w oparciu o dane.

Analityka internetowa z wykorzystaniem Google Analytics

Jeśli czegoś nie umiesz zmierzyć, nie dasz rady tego poprawić. Ta stara prawda przyświeca analityce w marketingu. Musimy rozumieć jak skuteczne są nasze działania i umieć je poprawiać w oparciu o dane. Na zajęciach z analityki internetowej nauczysz się wdrażać i ustawiać narzędzia analityczne. Pokażemy Ci, jak analizować dane i podejmować decyzje na ich podstawie. Kiedy opanujesz podstawy, przejdziemy do rozszerzonej analizy użytkowników, ścieżek zakupowych i mierzenia zachowań użytkowników różnych urządzeń (np. telefonów).

Wszystko po to, by osiągać cele biznesowe firmy. W zakresie technicznym wykonasz wdrożenie integracji danych przy pomocy Measurement Protocol, Data Import i User ID oraz wiele więcej.

Reklama typu Display

To skomplikowany instrument, ale z nami nauczysz się nim efektywnie zarządzać. Poznasz zasady planowania, tworzenia i optymalizacji, o których nie wiedzą nawet niektórzy specjaliści z wieloletnim stażem. Bazujemy na doświadczeniu certyfikowanych trenerów Google, którzy przez wiele lat tworzyli takie kampanie i wiedzą, jak prowadzić je naprawdę skutecznie. Wykonując praktyczne ćwiczenia, stworzysz strategie oraz reklamy do kampanii display’owych. Omówimy także kwestie związane z celem kampanii jakim są nie tylko konwersje, ale też świadomość marki i produktu.

Google Ads Scripts & API & Data Studio

Powiemy Ci, jak pracować mniej, robiąc więcej 🙂 Bardzo wiele czasu w pracy specjalisty marketingu on-line zabierają powtarzalne czynności, np. generowanie raportów. Chcemy aby absolwenci Marketing Masters mogli skupić się na działaniach reklamowych, dlatego w programie zajęć uwzględniliśmy zagadnienia związane z tworzeniem skryptów automatyzujących pracę. Warsztaty obejmą praktyczne zasady pisania kodu (podstawy Javascript oraz SQL), tworzenia skryptów oraz wykorzystania możliwości App Scripts do optymalizacji i automatyzacji pracy z Google Ads i Google Analytics.

Budowanie stron w HTML i CSS

Umiejętność rozumienia kodu stron, zrobienia prostej strony internetowej czy napisanie prostych kodów jest koniecznością w pracy profesjonalnego specjalisty od marketingu internetowego. Program Marketing Masters obejmuje podstawy tworzenia i modyfikowania stron WWW, w tym stron typu Landing Page. Na zajęciach będziemy pracować z najpopularniejszymi platformami (WordPress), ale też frameworkami (Bootstrap). Absolwenci szkoły opanują kod w stopniu niezbędnym do wykonywania nowego zawodu.

Search Engine Optimization (SEO)

Jak tworzyć strony, które będą na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google? Co należy zrobić, żeby robot wyszukiwarki odpowiednio zaindeksował serwis? Jakie są kluczowe elementy wpływające na widoczność strony w wyszukiwarkach? Na praktycznych zajęciach z pozycjonowania poznasz odpowiedzi na te i inne pytania na temat SEO. Będziesz w stanie tworzyć wnioski i zlecać poprawki stron internetowych, aby były wysoko w wynikach wyszukiwania.

Facebook Ads

80% reklamodawców, którzy promują się na Facebooku, nie ma pojęcia o możliwościach tego narzędzia! Na zajęciach poznasz zasady planowania i tworzenia kampanii, analizowania raportów oraz optymalizacji działań na Facebooku. Jest to jedno z najskuteczniejszych mediów reklamowych. W połączeniu z AdWords, pozwoli pozyskać nawet 90% całego ruchu w Twojej witrynie. Kampanie i strategie łączące te dwa narzędzia zdecydowanie wygrywają.

Analiza i ocena efektywności kampanii sprzedażowych

Na zajęciach zadamy sobie klika przewrotnych pytań m.in. po co właściwie prowadzimy działania online, o to czy lead jest dobrym celem kampanii, czy są lepsze i gorsze leady, czy efektywnie znaczy tanio ? Spróbujemy zrozumieć co mówią nam wskaźniki opisujące poszczególne etapy procesu sprzedażowego i jakie są między nimi zależności, a wszystko to omówimy na konkretnym przykładzie wychodząc od surowych danych w Excel’u.

Display & Programmatic

Programmatic to jeden z najmłodszych obszarów w reklamie online. Na polskim rynku rozwija się najszybciej ze wszystkich kanałów. Rok do roku notuje dwucyfrowe wzrosty. Podczas zajęć pokażemy jak planować, kupować, prowadzić i analizować reklamy kupowane w tym modelu. Wyjaśnimy jak łączyć tradycyjny zakup mediów displayowych z benefitami jakie daje zakup programatyczny. Pokażemy jak tworzyć strategie, które będą dostarczyły mierzalną wartość dla biznesu.

Po szkoleniu będziesz znał podstawy zakupu w modelu direct i non-direct. Będziesz mógł zaplanować działania z wykorzystaniem display i programmatic oraz ustawić taką kampanię w systemie zakupowym.

Email Marketing

Marketing oparty na kontakcie mailowym jest bardzo skuteczny. Aby osiągać zakładane cele, trzeba jednak sprawnie posługiwać się zestawem odpowiednich narzędzi. Na zajęciach nauczysz się jak tworzyć mailingi, przekazy reklamowe, wykorzystać mechanizmy automatyzujące i scenariusze wysyłki przekazu.

Google Tag Manager

Zarządzanie tagami marketingowymi to ważna umiejętność wykorzystywana w analityce i kampaniach reklamowych. Rekruterzy coraz częściej poszukują osób, które to potrafią! Dlaczego? Ponieważ narzędzie to pozwala na samodzielne implementacje kodów marketingowych na stronie bez pomocy działu IT. Oszczędza to czas i pieniądze. Dzięki tej umiejętności możesz stać się bardzo istotnym członkiem zespołu, już od pierwszego dnia pracy.

Reklamy i strategie mobilne

Google i Facebook wspólnie twierdzą, że żyjemy już w czasach Mobile First World. Co to oznacza? Coraz częściej korzystamy ze smarfonów podczas załatwiania codziennych spraw, takich jak zakupy, poszukiwanie informacji i rozwiązywanie problemów. No i oczywiście dla rozrywki. Musisz wiedzieć, jak sprawnie realizować kampanie reklamowe w świecie, w którym prawie wszyscy mają smarfony. Na zajęciach nauczysz się analizować zachowania użytkowników na urządzeniach przenośnych i wyciągać z nich użyteczne biznesowo wnioski

Jak zakres umiejętności opanujesz?

Google AdWords - skuteczny marketing w wyszukiwarce Google

Pokażemy Ci jak planować i tworzyć kampanie oraz analizować raporty związane z reklamą w wyszukiwarce Google. Dowiedz się, jak optymalizować kampanie oraz skutecznie pozyskiwać klientów lub przywracać ich na ścieżkę zakupową.

Podstawy i zasady marketingu online

Nauczymy Cię planować kampanie reklamowe w oparciu o dobre praktyki i zrozumienie psychologii klientów. Dowiesz się jak interpretować raporty i wskaźniki oraz podejmować decyzje w oparciu o dane.

Analityka internetowa z wykorzystaniem Google Analytics

Pokażemy Ci, jak wdrażać i ustawiać narzędzia analityczne i czerpać z nich dane. Zajmiemy się też rozszerzoną analizą ścieżek zakupowych i mierzeniem zachowań użytkowników różnych urządzeń, np. smartfonów.

Reklama typu Display

Zasady planowania, tworzenia i optymalizacji poznasz, wykonując praktyczne ćwiczenia pod okiem certyfikowanych trenerów Google. Pokażemy Ci też, jak za pomocą reklamy budować świadomość marki i produktu.

Google AdWords Scripts & API

Pokażemy Ci, jak pracować mniej, robiąc więcej. Nauczysz się tworzyć skrypty automatyzujące pracę. Opanujesz też praktyczne zasady pisania kodu (podstawy Javascript, SQL) i tworzenia skryptów.

Analiza i ocena efektywności kampanii sprzedażowych

Na zajęciach zadamy sobie klika przewrotnych pytań m.in. po co właściwie prowadzimy działania online, o to czy lead jest dobrym celem kampanii, czy są lepsze i gorsze leady, czy efektywnie znaczy tanio ? Spróbujemy zrozumieć co mówią nam wskaźniki opisujące poszczególne etapy procesu sprzedażowego i jakie są między nimi zależności, a wszystko to omówimy na konkretnym przykładzie wychodząc od surowych danych w Excel’u.

Display & Programmatic

Programmatic to jeden z najmłodszych obszarów w reklamie online. Na polskim rynku rozwija się najszybciej ze wszystkich kanałów. Rok do roku notuje dwucyfrowe wzrosty. Podczas zajęć pokażemy jak planować, kupować, prowadzić i analizować reklamy kupowane w tym modelu. Wyjaśnimy jak łączyć tradycyjny zakup mediów displayowych z benefitami jakie daje zakup programatyczny. Pokażemy jak tworzyć strategie, które będą dostarczyły mierzalną wartość dla biznesu.

Po szkoleniu będziesz znał podstawy zakupu w modelu direct i non-direct. Będziesz mógł zaplanować działania z wykorzystaniem display i programmatic oraz ustawić taką kampanię w systemie zakupowym.

Budowanie stron w HTML i CSS

Zrozumiesz kod stron i opanujesz umiejętność budowania prostych witryn i landing pages. Na zajęciach pracujemy z popularnymi platformami (WordPress) i frameworkami (Bootstrap).

Search Engine Optimization (SEO)

Jakie są kluczowe elementy wpływające na widoczność strony w wyszukiwarkach? Po tych zajęciach będziesz w stanie analizować budowę i zawartość stron pod kątem SEO i zlecać poprawki.

Facebook Ads

80% reklamodawców, którzy promują się na Facebooku nie wykorzystuje w pełni możliwości tego narzędzia! Ty poznasz zasady planowania i tworzenia kampanii, nauczysz się też, jak łączyć działania na Facebooku z AdWords.

Email Marketing

Na zajęciach nauczysz się tworzyć mailingi, przekazy reklamowe, wykorzystywać mechanizmy automatyzujące i scenariusze wysyłki przekazu.

Google Tag Manager

Nauczysz się zarządzać tagami marketingowymi i wykorzystywać tę umiejętność w analityce i kampaniach reklamowych. To wyjątkowa umiejętność, bardzo ceniona przez rekruterów.

Reklamy i strategie mobilne

Dowiesz się, jak sprawnie realizować kampanie reklamowe na smartfony. Będziesz analizować zachowania użytkowników urządzeń mobilnych i łączyć je z innymi danymi na ich temat.

Rozwiń swoją karierę z Marketing Masters.

Chcesz dołączyć do Marketing Masters?

Jeśli jeszcze nie jesteś pewien sprawdź czy na pewno ten kurs jest dla Ciebie

Rozwiń swoją karierę z Marketing Masters.

Chcesz dołączyć do Marketing Masters?

Jeśli jeszcze nie jesteś pewien sprawdź czy na pewno ten kurs jest dla Ciebie