Marketing Masters to szkoła, gdzie zdobędziesz więcej niż tylko dyplom i tytuł specjalisty

Zdobędziesz wiedzę, dzięki której Twoja kariera w marketingu nabierze tempa. Będziesz samodzielnie prowadzić skuteczne kampanie reklamowe w Internecie.

U nas zyskasz praktyczną wiedzę i poznasz najlepsze praktyki z najważniejszych dziedzin marketingu online

Jako absolwent szkoły Marketing Masters będziesz potrafił zarządzać, tworzyć i optymalizować działania marketingowe, nastawione na konkretny cel, w najpopularniejszych mediach i przy pomocy najlepszych narzędzi marketingowych

Jak wyglądają zajęcia w naszej szkole?

Całodniowe warsztaty tematyczne

Żeby zacząć pracę w nowym zawodzie, musisz zdobyć nową wiedzę i opanować praktyczne umiejętności. W szkole MM przejdziesz 16 intensywnych dni warsztatów, w formule 80% praktyki i 20% teorii. Kompozycja tematyczna i stopień zaawansowania są dobrane tak, by uczestnik mógł swobodnie poruszać się w najważniejszych aspektach marketingu internetowego. Każdy panel tematyczny będzie od Ciebie wymagał przygotowania przed warsztatami i wykonania pracy domowej po warsztatach. Wszystko po to, aby wiedza została odpowiednio ugruntowana.

Praca własna w domu

Mamy sporo materiału do opracowania, więc niezbędna będzie praca własna w domu. Każdy uczestnik, przed każdym blokiem zajęć, otrzyma materiały do samodzielnego przygotowania w domu. Wszystko po to, aby warsztaty były jak najbardziej efektywne. Po każdym bloku warsztatów uczestnicy otrzymają pracę domową. Służy ona ugruntowaniu wiedzy i wyłapaniu ewentualnych trudności. Wszystko po to, aby żaden uczestnik nie pozostał, ze “znakami zapytania” w głowie.

Wysokie pensje i szybka ścieżka kariery

Program Marketing Masters ma za zadanie przygotować do pracy na stanowisku specjalisty. Dlatego skupiamy się na przekazaniu praktycznej wiedzy, z jak największą ilością pracy własnej i praktyki. Ponieważ kadra została specjalnie dobrana pod kątem doświadczenia, jesteśmy w stanie omówić i opracować większość najczęstszych i najważniejszych przypadków, które spotyka na swojej drodze specjalista marketingu online. Naszym uczniom potrzeba jedynie odrobiny entuzjazmu i wolnego czasu na naukę.

Jaki zakres umiejętności opanujesz?

Podstawy i zasady marketingu online

Marketing internetowy to nie tylko korzystanie z dostępnych narzędzi, takich jak Google AdWords czy Facebook Ads. To przede wszystkim przemyślane strategie reklamowe, dobre praktyki i zrozumienie psychologii klientów. Dzięki opanowaniu podstaw marketingu zrozumiesz czym jest ROI (i inne ważne metryki sukcesu), dowiesz się jak interpretować raporty i miary, a także jak podejmować decyzje w oparciu o dane.

Google AdWords - skuteczny marketing w wyszukiwarce

Zajęcia z AdWords obejmują najważniejsze zagadnienia planowania i tworzenia kampanii oraz analizowania raportów związanych z reklamą w wyszukiwarce Google. Omawiamy zaawansowane aspekty optymalizacji kampanii, ze względu na cele marketingowe firmy. Pokazujemy, jak tworzyć i wdrażać skuteczne strategie pozyskiwania i przywracania użytkowników na ścieżkę zakupową. Wszystko w oparciu maksymalizację Życiowej Wartości Klienta (LTV). Po ukończeniu szkolenia będziesz w stanie samodzielnie prowadzić działania reklamowe w AdWords dla małych i dużych firm.

Analityka internetowa z wykorzystaniem Google Analytics

Jeśli czegoś nie umiesz zmierzyć, nie dasz rady tego poprawić. Ta stara prawda przyświeca analityce w marketingu. Musimy rozumieć jak skuteczne są nasze działania i umieć je poprawiać w oparciu o dane. Na zajęciach z analityki internetowej nauczysz się wdrażać i ustawiać narzędzia analityczne. Pokażemy Ci, jak analizować dane i podejmować decyzje na ich podstawie. Kiedy opanujesz podstawy, przejdziemy do rozszerzonej analizy użytkowników, ścieżek zakupowych i mierzenia zachowań użytkowników różnych urządzeń (np. telefonów).
Wszystko po to, by osiągać cele biznesowe firmy. W zakresie technicznym wykonasz wdrożenie integracji danych przy pomocy Measurement Protocol, Data Import i User ID oraz wiele więcej.

Reklama typu Display

To skomplikowany instrument, ale z nami nauczysz się nim efektywnie zarządzać. Poznasz zasady planowania, tworzenia i optymalizacji, o których nie wiedzą nawet niektórzy specjaliści z wieloletnim stażem. Bazujemy na doświadczeniu certyfikowanych trenerów Google, którzy przez wiele lat tworzyli takie kampanie i wiedzą, jak prowadzić je naprawdę skutecznie. Wykonując praktyczne ćwiczenia, stworzysz strategie oraz reklamy do kampanii display’owych. Omówimy także kwestie związane z celem kampanii jakim są nie tylko konwersje, ale też świadomość marki i produktu.

Facebook Ads

80% reklamodawców, którzy promują się na Facebooku, nie ma pojęcia o możliwościach tego narzędzia! Na zajęciach poznasz zasady planowania i tworzenia kampanii, analizowania raportów oraz optymalizacji działań na Facebooku. Jest to jedno z najskuteczniejszych mediów reklamowych. W połączeniu z AdWords, pozwoli pozyskać nawet 90% całego ruchu w Twojej witrynie. Kampanie i strategie łączące te dwa narzędzia zdecydowanie wygrywają.

Email Marketing

Marketing oparty na kontakcie mailowym jest bardzo skuteczny. Aby osiągać zakładane cele, trzeba jednak sprawnie posługiwać się zestawem odpowiednich narzędzi. Na zajęciach nauczysz się jak tworzyć mailingi, przekazy reklamowe, wykorzystać mechanizmy automatyzujące i scenariusze wysyłki przekazu.

Search Engine Optimization (SEO)

Jak tworzyć strony, które będą na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google? Co należy zrobić, żeby robot wyszukiwarki odpowiednio zaindeksował serwis? Jakie są kluczowe elementy wpływające na widoczność strony w wyszukiwarkach? Na praktycznych zajęciach z pozycjonowania poznasz odpowiedzi na te i inne pytania na temat SEO. Będziesz w stanie tworzyć wnioski i zlecać poprawki stron internetowych, aby były wysoko w wynikach wyszukiwania.

Budowanie stron w HTML i CSS

Umiejętność rozumienia kodu stron, zrobienia prostej strony internetowej czy napisanie prostych kodów jest koniecznością w pracy profesjonalnego specjalisty od marketingu internetowego. Program Marketing Masters obejmuje podstawy tworzenia i modyfikowania stron WWW, w tym stron typu Landing Page. Na zajęciach będziemy pracować z najpopularniejszymi platformami (WordPress), ale też frameworkami (Bootstrap). Absolwenci szkoły opanują kod w stopniu niezbędnym do wykonywania nowego zawodu.

Google Tag Manager

Zarządzanie tagami marketingowymi to ważna umiejętność wykorzystywana w analityce i kampaniach reklamowych. Rekruterzy coraz częściej poszukują osób, które to potrafią! Dlaczego? Ponieważ narzędzie to pozwala na samodzielne implementacje kodów marketingowych na stronie bez pomocy działu IT. Oszczędza to czas i pieniądze. Dzięki tej umiejętności możesz stać się bardzo istotnym członkiem zespołu, już od pierwszego dnia pracy.

Google Cloud

Zajęcia z Google Cloud obejmują omówienie najważniejszych rozwiązań całego ekosystemu chmury Google (GCP). Dzięki temu będziesz miał możliwość poznania działania kluczowych narzędzi GCP i zastosowania ich w praktyce. Oprócz tego dowiesz się dlaczego Cloud Computing jest obecnie fundamentalnym zagadnieniem dla biznesu i marketingu i jak wykorzystać to w codziennej pracy.

Data Science in Big Query

Coraz ważniejsze staje się podejmowanie przez firmy decyzji opartych na danych. Wraz z rosnącą popularnością Big Data i Data Science, firmy mają więcej danych niż wiedzy co z nimi zrobić. Jednym z podstawowych języków analizy danych jest SQL, który jest używany w wielu popularnych bazach danych, w tym MySQL, Postgre, SQLite, Google Cloud Oracle, a nawet w rozwiązaniach big data, takich jak Hive i Cassandra. Znajomość SQL pozwala odpowiedzieć na ważne pytania takie jak np.: Gdzie klienci opuszczają lejek sprzedaży? Lub która z lokalizacji ma najwyższe przychody? Warsztaty w pełni pomogą Ci zrozumieć i wykorzystać SQL w codziennej pracy analitycznej i marketingowej.

Data visualization with Google Data Studio

Wizualizacja danych odgrywa kluczową rolę w życiu każdego analityka. Przeprowadzenie skomplikowanej analizy danych musi być zawsze zakończone odpowiednią wizualizacją zrozumiałą dla odbiorcy. Jeszcze niedawno koniecznym było wykorzystywanie Excel bądź Google Sheets do tworzenia wizualizacji. Google Data Studio to rozwiązanie idealne dla świata marketingu online, które pozwala na integrację w wieloma narzędziami marketingowymi. Co więcej, narzędzie nie wymaga znajomości programowania co pozwala na znacznie szersze zastosowanie.

Rozwiń swoją karierę z Marketing Masters.

Chcesz dołączyć do Marketing Masters?

Jeśli jeszcze się nie zdecydowałaś lub zdecydowałeś to przeczytaj więcej o tym, dlaczego warto wybrać branżę marketingu online

loading...